سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش کتراک اصفهان

قیمت کتراک 30 دقیقه ای

قیمت فروش کتراک 30 دقیقه ای

شما مشتریان عزیز میتوانید کتراک های 30 دقیقه ای را در بسته بندی های اصلی و با مواد اولیه درجه اول و بهترین کیفیت و همچنین قیمت دسته اول  از سایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن تهیه نموده و از مشاوره رایگان متخصصان و کارشناسان مجموعه  بهره مند گردید.

مشاوران و کارشناسان مجرب سایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن(کتراک و راکتن) آماده ی ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه نحوه ی اجرا و پیاده سازی طرح های تخریب و اکتشاف به شما مشتریان عزیز میباشند.

کتراک سنگ پودری کرمی مایل به طوسی رنگ که قابلیت انبساط و ایجاد ترک در سخت ترین انواع سنگ و ساروج میباشد.

میران مورد نیاز کتراک به ازای هر یک متر مکعب :

در صورتی اطراف سنگ یا ساروج مد نظر باز باشد به ازای هر متر مکعب، 6 الی 14 کیلوگرم پودر کتراک مورد نیاز است.

حال اگر اطراف کار بسته باشد یا در زیر خاک مدفون باشد به ازای هر متر مکعب از سنگ بین 15 تا 45 کیلوگرم پودر کتراک مورد نیاز است.

اما برای بتن مسلح  به ازای  هر متر مکعب بسته به شرایط آلماتور و فضای کار بین 20 تا 48 کیلوگرم پودرکتراک مورد نیاز است.

کتراک 30 دقیقه ای

کتراک 30 دقیقه ای

کتراک در بسته بندی های 20 کیلویی با مواد اولیه درجه یک معروف به کتراک 30 دقیقه ای یا نیم ساعته است که شما مشتریان عزیز میتوانید از طریق سایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن، این محصول را با بسته بندی اصلی و کیفیت تضمینی دریافت نموده و از مشاوره ی رایگان کارشناسان و متخصصان این مجموعه بهره مند گردید.

به منظور اجرای پروژه تخریب با کتراک، بهتر است طبق مراحل زیر عمل کنید:

1) سوراخ کاری: سوراخکاری روی سنگ یا ساروج باید با مته  با قطر 32 میلی متر بوسیله دریل های برقی 11 کیلوگرمی انجام شود، توجه به این نکته الزامی است که فواصل سوراخ ها باید بین 20 تا 40 سانتی متر برحسب میزان سختی سنگ مورد نظر و همچنین آزاد بودن یا تحت فشار بودن اطراف سنگ باشد، توجه داشته باشید که ارتفاع سوراخ ها باید حداقل 60 درصد از کل ارتفاع سنگ را در بر بگیرد.

2) مخلوط سازی پودر کتراک با آب: نسبت 2 به 1 از پودر کتراک و آب را با هم مخلوط کرده و خوب بهم بزنید: استفاده از دستکش الزامی میباشد، در ضمن توجه داشته باشید که پودر کتراک را باید روی آب ریخت ، نه برعکس

3) دوغاب حاصل را باید داخل سوراخ ها ریخت و به صورتی که تا 3 سانتی متر از لبه سوراخ را پر نماید.

4) درب سوراخ ها را بهتر است بوسیله گُوه های چوبی پلمپ کرد و با چکش محکم نمود. بر حسب نوع کتراکخریداری شده، میزان سختی سنگ یا ساروج و همچنین آزاد بودن اطراف سنگ یا بسته بودن( تحت فشار بودن) پس از 30 دقیقه الی 2 ساعت کتراک فعل و انفعالات لازم را انجام داده و ترک های مورد نظر را بر روی سطح ، ایجاد خواهد نمود.

کتراک ساروج

کتراک ساروج

آیا میدانید ساروج چیست؟ آیا میدانید ساروج چه نوع ملاتی بوده و برای چه مصارفی در گذشته به کار گرفته میشده است؟؟
ساروج از جمله نوآوری های معماران بزرگ ایرانی در گذشته بوده به صورتی که برای تولید آن، آهک و خاک رس را با نسبت حدودی 4 به 6 مخلوط میکنند و گِلی محکم میسازند و 2 روز آن را به خوبی ورز میدهند، سپس بخشی از خاکستر کوره‌های حمام را با مقداری مواد الیافی  مانند تخم و پرزهای پرنده مخلوط می‌کنند و مخلوط حاصل را با چوبهایی به قطر ده سانتیمتر می‌کوبند تا به خوبی باهم آمیخته شوند. ساروجاز نظر میزان استحکام و مقاومت شبیه سیمان امروزی است ولی کمی ضعیف تر.

جهت تخریب و ایجاد تَرک در سطوح قدیمی از جنس ساروج، بهترین گزینه استفاده از کتراک نیم ساعته و دو ساعته میباشد.

جهت اجرای مراحل عملیاتی استفاده از کتراک باید به چند مولفه اساسی توجه داشته باشیم:

الف) محل مورد نظر برای تخریب با کتراک باید امکان سوراخ کاری با مته 32mm را داشته باشد

ب) محل مورد نظر حدالامکان نباید قابلیت جذب رطوبت را داشته باشد.

ج) سنگ یا بتون مورد نظر برای تخریب با کتراک نباید دارای سوارخ های زیاد و متخلل باشد و ترجیحا باید سخت باشد

کتراک اصفهان

فروش کتراک اصفهان

شما مشتریان عزیز میتوانید از طریق سایت انجمن تولید کنندگان تخریب کننده سنگ و بتن، به نمایندگی های فروش کتراک این مجموعه در سراسر کشور دسترسی پیدا کنید و سفارشات خود را در سریعترین زمان ممکن و با خیالی آسوده تهیه فرمایید، و همچنین از مشاوره  متخصصان انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن بهره مند گردید.

آیا میدانید امروزه در کشور ما در زمینه فروش کتراک عوامل غیر مجاز و دلالان بسیاری در حال فعالیت و عرضه محصولات تقلبی میباشند که بعضا برای بسیاری از مشتریان مشکلات عدیده ای بوجود آورده اند

جهت خرید پودر کتراک درجه یک با کیفیت تضمینی و همچنین دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان و متخصصان برجسته سایت انجمن تولیدکنندگان کتراک و تخریب کننده سنگ و بتن میتوانید با شماره تلف های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را اخذ فرمایید